fashionyourlove

love fashion

Essence stay allday concealer

3 reacties

Hoewel ik nog genoeg te doen heb, deze dagen voor carnaval, heb ik toch de rust gevonden om een artikeltje te schrijven. Dit keer gaat heb ik een review voor jullie. Vandaag geef ik mijn mening over de Essence stay allday (long-lasting) concealer. Ben je nieuwsgierig of deze concealer mij bevalt? Lees dan vooral verder!

DSCN2344

Een aantal maanden geleden droeg ik geen concealer. Ik gebruikte tot die tijd altijd een lichte foundation op mijn onzuiverheden. Toch dacht ik steeds vaker aan een concealer. Omdat ik nog niet wist of dit wel iets voor mij was, koos ik een goedkope. Deze concealer is te koop bij (o.a.) de Kruidvat, voor €2,59.

De concealer is onderdeel van de stay allday lijn. Essence beweert dat deze concealer tot wel zestien uur blijft zitten. Of dat zo is, laat ik je in dit artikel weten!

De verpakking ziet er strak uit, is simpel en lekker klein. De applicator vind ik een groot pluspunt. Dit is heel hygiënisch en werkt fijn. De concealer is verkrijgbaar in twee kleuren, niet zo veel keus dus. Ik ben gegaan voor de lichtste kleur, 10 natural beige. De concealer heeft een gele ondertoon. Op de verpakking staat vermeld dat het licht-reflecterende deeltjes bevat.

Links: vóór
Rechts: na

De concealer is vloeibaar, maar niet te vloeibaar. Hij laat zich makkelijk in de huid blenden. De vloeistof trekt niet in de lijntjes, maar trekt goed in de huid.
Op het eerste oog lijkt het een redelijk grote hoeveelheid concealer. Echter is het na twee weken gebruik toch al een stuk leger.

Persoonlijk vind ik de concealer prettig in gebruik. Het trekt goed in de huid en smeert fijn. Echter houdt Essence zich niet aan haar belofte. De concealer blijft helaas geen zestien uur lang zitten. (Al is dat ook niet nodig). Na een halve dag is er helaas niet meer zo veel van over.

Welke concealer vind jij fijn?

 

Auteur: fashionyourlove

Meisje van 18, woont in Nederland, schrijft over mode en beauty, chocolade en liefde. Aan het leren voor juf.

3 thoughts on “Essence stay allday concealer

  1. Ik lees er wel eens meer over, die zijn altijd wel wat positiever over hoelang hij blijft zitten. Misschien kun je eens proberen om er een dagcreme + foundation onder te doen. Dan heb je al een goede basis waardoor een concealer vaak wat beter blijft zitten! X

  2. Deze gebruik ik ook graag!

Geef een reactie

