fashionyourlove

love fashion

The three things tag

Een reactie plaatsen

Zo, dat is me een tijd geleden. Bijna een jaar! Het afgelopen jaar zijn er hele leuke dingen gebeurd, maar ook hele nare dingen. Even had ik geen zin in school en tv. Ik bedacht me om weer eens te gaan schrijven. Op veracamilla.nl kwam ik deze tag tegen. Ik besloot om hem ook te doen!

Drie dingen in mijn tas
Er zit zo onwijs veel in mijn tas! Vaak gebruik ik mijn tas ook alleen maar voor school. Dus, wat zit er in mijn schooltas? Als eerst, een laptop. Ik kan niet zonder dat ding! Voor mijn studie heb ik hem dan ook echt nodig. Elke dag sleep ik dat ding weer mee. Daarnaast zit er ook altijd een agenda in mijn tas. Eerst typte ik al mijn afspraken in mijn telefoon, maar vond dit toch niet handig. En als laatste, een deo.  Na 35 minuten fietsen en keihard werken op school kan ik dat wel gebruiken.

Drie dingen op mijn bureau
Een notitieblok of heel veeel losse blaadjes. Alles wat ik denk of moet doen, schrijf ik op. Mijn bureau is vaak een rommeltje. Maar als ik het opruim blijven er nog kaarsen en een bureaulamp over. Interessant..

large

Drie favoriete meubelen bij mij thuis
Ik woon nog lekker thuis, dus eigenlijk zijn het de meubelen bij mijn moeder thuis. Mijn favoriete meubel is mijn bed. Mag dat? Ik hou van mijn bed. Ook de bank is een favoriet. Tot slot, de ‘tv-kast’, en vraag me niet waarom.

Drie favoriete fruitsoorten
Simpel! Aardbei, appel en ananas!

large

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg
Hello, van Adele. Maar ik ken de tekst niet eens..
Ook mooi van Marco Borsato. Wat een fantastisch nummer! Blijft altijd in mijn hoofd hanger. En tot slot.. Let the river in, van Dotan.

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk
– Truffelchocolade, want dat eet ik nu toevallig!
– M’n batterij die nog maar 13% is. Aaahh!
– Aan mijn Zalando bestelling.

Drie favoriete sporten
Tennis, dat doe ik al jaren. Sinds kort ben ik ook weer fanatiek aan het hardlopen. En daarnaast vind ik batminton ook een leuke sport. Oh, enenen, schaatsen!

large

Drie dingen waar ik gelukkig van word
Een (gelukkige) familie. Familie is zo belangrijk geworden!! Mijn lieve vriendje en lieve vriendinnen. En tot slot, vakantie!

Drie favoriete quotes (op dit moment)
– I wish there were visiting hours in heaven
– Treasured in my heart you’ll stay, until we meet again some day
– Do your work. Don’t be stupid.

Drie vakantiebestemmingen
Dit jaar was ik voor het eerst in Pals, dat ligt in Spanje. Wat was het daar fantastisch! Mallorca is ook een prachtige vakantiebestemming. Daarnaast vind ik Turkije ook een fijne vakantiebestemming. Toch ga ik daar nu liever niet heen.

10409422_646506888765489_1415693857449050239_n

Drie dingen die ik dit jaar wil doen
Oh, maar dit jaar is over iets minder dan twee maanden al voorbij! Wat ik nog wil, afvallen. Haha echt! 5 kilo is prima! Daarnaast wil ik nog een nieuwe telefoon kopen, iPhone 6s rosegoud! En tot slot, op vakantie gaan. Maar denk niet dat dat er nog in zit deze maanden!

Bedankt voor het lezen! Misschien weer tot over zes jaar!

Auteur: fashionyourlove

Meisje van 18, woont in Nederland, schrijft over mode en beauty, chocolade en liefde. Aan het leren voor juf.

Geef een reactie

