fashionyourlove

love fashion

Christmas-time!

1 reactie

Het wordt steeds vroeger donker. Je handen bevriezen op de fiets. Iedereen is verkouden. Jammer maar helaas, ook ik moet het toch gaan geloven. De winter is weer opkomst. Hoewel ik sneeuw er prachtig uit vind zien is het niet echt mijn ding. Ik haat kou, en sneeuw is koud.
Nu even genoeg over de kou. December is natuurlijk gewoon een gezellige maand. Ik kom er 16 kilo van aan, maar dat is het zeker waard. Chocoladeletters, kerststollen en oliebollen. I luvvvvv it!

large (2)


In deze maand krijg ik steeds meer zin om naar de Action of Xenos te gaan. Ik wil mijn hele kamer omgooien. Overal lichtjes en kaarsjes. Overal kleine prulletjes. Eerlijk gezegd heb ik een flinke kaarsen verslaving. Overal waar ik ze zie wil ik ze kopen. Ik stik van de kaarsen. Vooral geurkaarsen. En wanneer ik ze ga aansteken kom ik weer voor een moeilijke keuze te staan. Welke van de 24739 steek ik vanavond eens aan?
Niet alleen in de winkels stikt het van de kaarsen, maar ook op internet. Op de site http://www.vankaarstotservet.nl heb je ontzettend veel keuze. Te veel keuze, zou je bijna kunnen zeggen. Als ik die site bekijk moet ik me echt inhouden. Ik wil alles hebben! Als jij ook een geurkaarsen verslaving hebt moet je zeker even hier kijken!
Niet alleen kaarsen vind ik in deze tijd geweldig, alle vormen van kerstdecoratie vind ik geweldig! Natuurlijk kun je zelf aan de knutsel gaan, maar als je niet zo handig bent moet je hier zeker eens een kijkje nemen!

Kortom, heb je even geen zin om de kou in te gaan voor kaarsen en decoraties? Shop ze dan gewoon online op www.vankaarstotservet.nl !

Auteur: fashionyourlove

Meisje van 18, woont in Nederland, schrijft over mode en beauty, chocolade en liefde. Aan het leren voor juf.

One thought on “Christmas-time!

Geef een reactie

