fashionyourlove

love fashion

De liefste stagiair

2 reacties

De laatste tijd heb ik geen tijd om te schrijven voor mijn blog, maar soms verlang ik er wel echt naar. Op dit moment wel wat minder fashion en beauty gericht maar ik hoop dat jullie dat niet erg vinden. Dat komt wel weer, beloofd.
Eigenlijk begin ik gewoon maar met schrijven en weet ik totaal niet waar ik het over moet hebben. Ik kijk een beetje in het rond, zoekend naar inspiratie. Maar helaas is die inspiratie ver te vinden. Op mijn bureau brandt een schattig kaarsje, die ik vandaag bij de Xenos heb gekocht. Naast mij ligt een stapel papieren. Allemaal voor mijn stage. Het lijkt wel een half boek. Dinsdag moet ik een extreem lange les aardrijkskunde geven. Gelukkig vind ik dat leuk om te doen, maar het is wel veel voorbereiden. En vandaag ben ik ook nog eens voor mijn aardrijkskunde toets gezakt. Ik kwam drie punten te kort, balen.
Naast die stapel ligt nog een stapel. Toch is die een stuk kleiner, een stapeltje kun je beter zeggen. Het zijn een aantal blaadjes voor een taalles die ik dinsdag ga geven. Ze moeten het onderwerp en de persoonsvorm uit de zin zoeken en de rest onderstrepen. Ik ben benieuwd, maar ze kunnen het vast wel. Het is een ontzettend slimme klas.
Oh, en ze zijn trouwens niet alleen heel slim. Ze zijn ook nog eens heel erg lief. Ik kan ook enorm met ze lachen, ik geniet er echt van. Ik zit helaas al wel op de helft van mijn stageperiode in deze stageklas. Maar ik wil niet weg! Eerst zag ik enorm op tegen groep 7, nu wil ik niet meer anders!
Gisteren kreeg ik een briefje in mijn handen gedrukt van een meisje. Er staat op:
‘Voor: juf Kim
Van: Maud
De liefste stagiair
Je bent aardig, lief. Je hebt mooie haren & kleren. 
Je kan goed lezen en goed uitleg geven.’
Daarom heen heeft ze allemaal hartjes getekend. Zo lief!

Auteur: fashionyourlove

Meisje van 18, woont in Nederland, schrijft over mode en beauty, chocolade en liefde. Aan het leren voor juf.

2 thoughts on “De liefste stagiair

  1. Oh wat leuk! Ik doe nu ook mijn stage op de basisschool!

Geef een reactie

