fashionyourlove

love fashion

Juffrouw Kim

Een reactie plaatsen

Zo leuk om te zien dat ik nog dagelijks bezoeksters heb ondanks dat ik al een half jaar niks van me heb laten horen. Voorlopig gaan er ook geen artikelen meer komen. Af en toe heb ik wel zin om iets te schrijven maar ik heb er totaal geen tijd voor. Inmiddels ben ik Juffrouw Kim geworden op een basisschool. Maar ik ben nog lang geen echte juf hoor! Ik ben nog ‘maar’ een stagiair. Ik zit in het eerste jaar van de PABO. Iedere dinsdag loop ik stage in groep 7, maar deze week loop ik de hele week stage. Van maandag tot en met vrijdag. Ik vind het enorm leuk en ik geniet er echt van. Wel moet ik nog leren duidelijk en streng te zijn. Ik moet mijn grenzen leren aan te geven en dat heb ik gisteren ook geprobeerd. Het ging best goed. Als je duidelijk bent doen ze echt wel wat je van ze vraagt. Dinsdag ga ik geschiedenis les geven en de weektaak begeleiden. Spannend!

In april heb ik trouwens ook een boek geschreven. Misschien dat ik daar binnenkort wel iets van online zet. Dat vind ik toch wel leuk om met jullie te delen (:

Auteur: fashionyourlove

Meisje van 18, woont in Nederland, schrijft over mode en beauty, chocolade en liefde. Aan het leren voor juf.

Geef een reactie

