fashionyourlove

love fashion

Review Catrice producten

Een reactie plaatsen

Hallo scheetjes,
We laten de excuses maar achterwegen en we beginnen meteen. Zoals vele van jullie wel zullen weten was er gisteren, 30 april, een hele toffe actie bij de Kruidvat. Van 17’00 tot 20’00 waren alle make-up producten 1 + 1 gratis. Die kans kon ik natuurlijk niet laten liggen, dus ik ben meteen een kijkje gaan nemen. Ik heb niet veel gekocht, want ik moet toch wel een beetje op mijn geld letten. In totaal kocht ik vier producten, waarvan drie van Catrice. Over deze producten gaat dan ook mijn review van vandaag.

20140430-233702.jpg

Ik kwam eigenlijk niet met een bepaald doel in de kruidvat. Ik had niet iets specifieks nodig. Toen ik voor de blushes en bronzers stond werd ik wel een klein beetje hebberig. Eigenlijk doe ik al een ruime tijd met dezelfde bronzer, en ik vond het wel weer eens tijd voor iets anders. Zo gezegd zo gedaan, ik kocht een bronzer. En wat voor een! Deze prachtige bronzer heeft de naam 010 Shimmering Bronze. Op het doosje staat dat het voor een medium skin is. De bronzer bestaat uit verschillende bruin kleuren die in een mooi patroontje zijn geweven. Door de verschillende bruin tinten kun je de kleur dus ook makkelijk opbouwen. De shimmer in de bronzer vind ik ook prachtig. Ook op je wangetjes staat dat heel mooi. Soms ben ik wel iets te enthousiast, en poeder ik er zo een hele laag op. Deze bronzer is voor €4,99 te koop bij onder andere de Kruidvat.

20140501-141406.jpg

20140501-141416.jpg

Naast de bronzer kocht ik ook nog een mooie blush. Dit keer een blush met parels. Eerlijk, dat heb ik nog nooit gekocht! Mijn oog viel meteen op het doosje. Mijn god, wat ziet dat er goe uit. Totaal niet budget. Deze mooie, frisse blush is echter wel limited edition, dus je moet er snel bij zijn! Het hoort bij de collectie Haute Future. Het is in een licht roze kleurtje, en dat is dan meteen ook de enige kleur. Op het eerste blik zien de roze kleuren er allemaal hetzelfde uit. Maar toen ik één keer met mijn kwast over de parels ging zag ik de kleuren veranderen. De prijs van dit mooie doosje parels is €3,99! Ook hierbij is de kleur goed op te bouwen, en zit er ook weer een mooie shimmer bij.

20140501-142130.jpg

20140501-142141.jpg

20140501-142153.jpg

20140501-142200.jpg

Als laatste wil ik het nog even hebben over een mascara. Ook deze verpakking sprak me meteen aan. ‘better than false lashes’, dat wil ik wel eens zien! Op de verpakking staat dat het ultra black is, en het kwastje was lekker groot. Ik was meteen verkocht! In een laag worden je wimpers al snel gekrult, zwarter en langer. Niet overdreven, netjes. Voor een gewone dag naar school kan dit prima. Voor een avondje uit breng je gewoon wat extra laagjes aan, en klaar is kees! Deze mascara is te koop voor €4,59.

20140501-142721.jpg

20140501-142728.jpg

20140501-142714.jpg

20140501-142735.jpg

Auteur: fashionyourlove

Meisje van 18, woont in Nederland, schrijft over mode en beauty, chocolade en liefde. Aan het leren voor juf.

Geef een reactie

