fashionyourlove

love fashion

Shoplog; H&M, Only, New Yorker

3 reacties

Hoii, vandaag heb ik na een lange tijd weer eens een shoplog voor jullie. Dit keer heb ik even wat geshopt bij de H&M, Only en New Yorker, voor een laag, geld besparend prijsje. Maar een tijdje terug heb ik ook nog schoenen gekocht, die ik jullie graag wilde laten zien. Het is geen grote shoplog, maar het zijn wel dingetjes waar ik enorm blij mee ben! 
Afbeelding

Als eerste ga ik beginnen met wat ik als laatste heb gekocht. Ik heb het dus niet allemaal tegelijk gekocht, deze broek kocht ik namelijk later. Mijn moeder wees een aantal maanden geleden deze broek al aan, maar toen had ik andere kleding nodig, dus geen geld meer. Nu heb ik hem uiteindelijk toch gekocht, en wat ben ik er blij mee! Deze broek is van de Only en kostte €39,95. De broek is zwart en van nep leer. Iets wat voor mij persoonlijk wel even wennen is, is dat ik mijn telefoon nergens kwijt kan. Het heeft namelijk geen zakken! Maar zonder zo’n vierkant ding in je boek ziet het er wel leuker uit moet ik eerlijk toegeven. Op de broek zitten 4 stoere ritsjes, maar die zijn puur voor de sier. Het is een stoere, leuke broek, die het geld zeker waard is! Ik heb er al best wat complimentjes over gehad, en ik heb het pas een dag gedragen. Afbeelding

Om nog even in de Only sfeer te blijven ga ik door naar deze witte broek die ik in de afprijzing kocht. Volgens mij was de officiële prijs €40,00 en ik heb hem gekocht voor €12! Maar ik ben echt een onhandig blondje, en knoei heel veel. Na een uurtje, als het niet eerder is, is mijn broek dus alweer vies. Maar hij zit wel lekker! Toen ik deze foto’s nam begon het opeens heel hard te regenen, vandaar dat deze foto niet zo goed is gelukt, excuses. ( Het blousje wat ik er boven op droeg is van de New Yorker en kostte volgens mij 15 euro!) Afbeelding

Vervolgens kocht ik bij de New Yorker dit leuke shirtje. Ik was shoppen met mijn nichtje en was andere dingen aan het passen, toen mijn nichtje het pas hokje binnen kwam stormen. ‘KIM! Ik heb nu iets gevonden wat echt iets voor jou is! Dit vind ik nou echt iets voor jou! Als jij het niet koopt doe ik het hoor!’ Dus ik luisterde naar de raad van mijn lieve nichtje, en ik heb daardoor mijn nieuwe liefde gevonden. Het shirt is op de rug geen shirt, als je snapt wat ik bedoel. Het is een soort kant, doorschijnend dus. Ik draag er meestal een hemdje onder, of een bandeau. De bandeau die ik op de foto draag komt van de C&A. Het shirtje zelf kostte €12,95 als ik me niet vergis. 

Afbeelding

 

Bij de H&M scoorde ik voor €14,95 dit schattige hemdje! Ik weet alleen niet goed wat ik er mee aan moet. Ik heb hem nog nooit aangehad. De bovenkant is van een doorschijnende stof, waardoor je er geen hemdje onder aan kan, dat ziet er niet uit! Maar de top is best laag, waardoor je zonder hemdje weer je BH ziet. Ik moet er even iets leuks mee verzinnen, want ik wil hem echt graag aan! Maar het weer hier in Nederland werkt ook niet echt mee. 

Afbeelding

En als laatste kocht ik nog dit leuke paar schoenen. De schoenen komen niet goed over op de foto, mijn schuld. Het zijn namelijk hoge gympen, onder mijn broek lopen ze dus nog door. Ze zijn blauw, met glitters, maar totaal niet kinderachtig. De schoenen zijn van het merk you!know en ik heb ze in de sale gekocht voor €59 euro. De normale prijs was volgens mij €99,45. 

Afbeelding

Auteur: fashionyourlove

Meisje van 18, woont in Nederland, schrijft over mode en beauty, chocolade en liefde. Aan het leren voor juf.

3 thoughts on “Shoplog; H&M, Only, New Yorker

  1. Je hebt echt leuke dingetjes gekocht!x

  2. Leuke aankopen! Vooral het shirtje met de doorschijnende rug vind ik leuk. (:

Geef een reactie

